اپل آپدیت پیش نمایش ویژگی های جدید سافاری 192 را با رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد منتشر کرد

اپل آپدیت پیش نمایش ویژگی های جدید سافاری 192 را با رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد منتشر کرد

اپل امروز آپدیت جدیدی برای سافاری نسخه Technology Preview منتشر کرد. این نسخه آزمایشی از سافاری برای اولین بار در مارس ۲۰۱۶ معرفی شد. نسخه Technology Preview سافاری را برای تست کردن ویژگی‌هایی که ممکن است در نسخه‌های بعدی سافاری گنجانده شوند، طراحی کرده است.

نسخه ۱۹۲ سافاری Technology Preview شامل رفع باگ‌ها و بروزرسانی‌هایی برای احراز هویت، سی‌اس‌اس، ویرایش، جاوااسکریپت، رسانه، رندرینگ، وب ای‌پی‌آی و افزونه‌های وب است.

آخرین نسخه از این مرورگر با دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل‌های macOS Ventura و macOS Sonoma که جدیدترین نسخه‌های macOS هستند و در سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شدند، سازگار است.

آپدیت سافاری Technology Preview از طریق بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات سیستم یا تنظیمات برای کاربرانی که این مرورگر را دانلود کرده‌اند، در دسترس است. تغیرات کامل انتشار این به‌روزرسانی در وب‌سایت Safari Technology Preview قابل مشاهده است.

هدف اپل با انتشار این نسخه از سافاری جمع‌آوری بازخورد از توسعه‌دهندگان و کاربران در مورد فرآیند توسعه‌ی مرورگر خود است. این مرورگر می‌تواند در کنار مرورگر سافاری اجرا شود. همچنین در حالی که برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است اما برای دانلود آن به حساب توسعه‌دهنده نیازی نیست.

نظر شما درباره آپدیت Technology Preview این مرورگر چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید