اپل از مجیک کیبورد جدید رونمایی کرد

اپل از مجیک کیبورد جدید رونمایی کرد

اپل در رویداد اختصاصی خود برای آیپد که امروز سه شنبه برگزار شد، از یک مجیک کیبورد جدید و ارتقا یافته، به عنوان لوازم جانبی کیبورد برای آیپد، رونمایی کرد.

به گفته‌ی اپل، مجیک کیبورد جدید به طور کامل بازطراحی شده تا بسیار نازک‌تر و سبک‌تر شود. همچنین حالا شامل یک ردیف عملکردی برای دسترسی سریع به کنترل‌هایی مانند روشنایی صفحه، تنظیم صدا و پخش/توقف می‌شود. فراتر از آن، مجیک کیبورد جدید دارای زیره‌ی دستی آلومینیومی و ترک‌پد بزرگ‌تری است. اپل می‌گوید این کیبورد با بازخورد لمسی و درگاه USB-C برای شارژ، پاسخگوتر شده است.

این اولین بازنگری اساسی در مجیک کیبورد از زمان معرفی آن در سال ۲۰۲۰ است. همچنین با اضافه شدن ردیف عملکردی، حالا از نظر ویژگی‌ها با همتای خود یعنی مجیک کیبورد فولیو برابری می‌کند.

مجیک کیبورد جدید در دو سایز، یکی برای آیپد پرو ۱۱ اینچی و دیگری برای مدل ۱۳ اینچی، و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. پیش‌فروش آن از امروز سه شنبه با همان قیمت نسل قبلی مجیک کیبورد، یعنی ۲۹۹ دلار برای ۱۱ اینچی و ۳۴۹ دلار برای ۱۳ اینچی، آغاز شده و هفته‌ی آینده در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

در دیگر اخبار مربوط به لوازم جانبی کیبورد، یک کاور اسمارت فولیو جدید برای آیپد ایر وجود دارد. این محصول به صورت مغناطیسی متصل می‌شود و از چندین زاویه‌ی دید برای «انعطاف‌پذیری بیشتر» نسبت به مدل قدیمی پشتیبانی می‌کند.

اسمارت فولیو در رنگ‌های خاکستری ذغالی، بنفش روشن، جین و مریم‌گلی و با قیمت ۷۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۱ اینچی آیپد ایر و ۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۳ اینچی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره مجیک کیبورد جدید اپل چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید