اپل برای رویداد ویژه پارک اپل در WWDC 2024 ایمیل‌هایی برای توسعه‌دهندگان ارسال می‌کند

اپل برای رویداد ویژه پارک اپل در WWDC 2024 ایمیل‌هایی برای توسعه‌دهندگان ارسال می‌کند

اپل قصد دارد در روز دوشنبه، ۱۰ ژوئن، یک رویداد برای تماشای سخنرانی اصلی برای دانشجویان و توسعه‌دهندگان منتخب برگزار کند و به آن‌ها امکان دهد رونمایی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید را به صورت پیش‌ضبط شده تماشا کنند. اپل درخواست‌های شرکت در این رویداد را تا دیروز می‌پذیرفت و اکنون ایمیل‌هایی برای توسعه‌دهندگانی که از طریق قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند ارسال می‌شود. این رویداد شامل «برنامه‌نویسی هیجان‌انگیز جدید»، فرصتی برای دیدار با متخصصان اپل و سایر «فعالیت‌های ویژه» مرتبط با WWDC 2024 خواهد بود.

در رویداد WWDC سال گذشته، به توسعه‌دهندگان و دانشجویان در صبحانه پذیرایی داده شد و پس از آن رویداد سخنرانی اصلی برگزار شد. سپس بخش «وضعیت اتحادیه پلتفرم‌ها» ارائه شد و دو تور از پارک اپل برای انتخاب وجود داشت. این روز با جوایز طراحی اپل و یک شام شبانه به پایان رسید.

پیش از سال ۲۰۲۰، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) یک رویداد حضوری بود که در سن‌خوزه، کالیفرنیا برگزار می‌شد. توسعه‌دهندگان برای شرکت در این رویداد ملزم به پرداخت ۱۵۹۹ دلار برای خرید بلیط بودند و تعداد شرکت‌کنندگان نیز محدود بود. اپل با شروع از سال ۲۰۲۰، WWDC را به یک رویداد آنلاین برای تمام توسعه‌دهندگان تبدیل کرد، اما از سال ۲۰۲۲ رویدادهای کوچک حضوری در پارک اپل برگزار شده است.

در روز یکشنبه، ۹ ژوئن، یک ضیافت استقبال در پردیس Infinite Loop اپل برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌توانند زودتر برچسب‌های خود را دریافت کنند.

اپل برای اعضای فعلی برنامه توسعه‌دهنده اپل، اعضای برنامه توسعه‌دهنده سازمانی اپل، فارغ‌التحصیلان کمپ کارآفرینی اپل و برندگان چالش دانشجویی سوئیفت از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ دعوتنامه ارسال کرد.

شرکت‌کنندگان به صورت تصادفی انتخاب شدند

در حالی که شرکت در رویداد ویژه پارک اپل رایگان است، اپل هزینه حمل‌ونقل یا اقامت را پوشش نمی‌دهد. شرکت‌کنندگان خارج از ایالت باید بلیط هواپیما، اقامت در هتل و حمل‌ونقل به پارک اپل را خریداری کنند.

برگزاری WWDC 2024 از ۱۰ تا ۱۴ ژوئن برنامه‌ریزی شده است. توسعه‌دهندگانی که برای شرکت در رویداد ویژه انتخاب نشده‌اند، می‌توانند به صورت آنلاین سخنرانی اصلی را تماشا کنند، با مهندسان اپل ارتباط برقرار کنند و جلسات WWDC را مشاهده نمایند.

نظر شما درباره رویداد ویژه پارک اپل در WWDC 2024 چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید