اپل دومین نسخه‌ی بتای به‌روزرسانی نرم‌افزاری ایرپاد پرو ۲ را با پشتیبانی از ویژگی‌های iOS 18 منتشر کرد

اپل دومین نسخه‌ی بتای به‌روزرسانی نرم‌افزاری ایرپادز پرو ۲ را با پشتیبانی از ویژگی‌های iOS 18 منتشر کرد

اپل امروز دومین نسخه‌ی بتای به‌روزرسانی نرم‌افزاری ایرپاد پرو ۲ را منتشر کرد که شامل هر دو مدل لایتنینگ و USB-C می‌شود. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری با شماره‌ی ساخت 7A5244b در حال حاضر فقط برای توسعه‌دهندگان در دسترس است. این دومین آپدیت نرم‌افزاری است که اپل از زمان معرفی قابلیت‌های جدید ایرپاد پرو ۲ در ماه ژوئن منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی شامل چندین قابلیت جدید است که قرار است با iOS 18 برای ایرپاد پرو ۲ عرضه شوند. کاربران حالا می‌توانند با تکان دادن یا کج کردن سر خود، سیری را روی ایرپاد پرو نسل ۲ کنترل کنند. برای مثال، هنگامی که تماسی دریافت می‌کنید، می‌توانید با تکان دادن سر خود تماس را رد کرده و با کج کردن سر، آن را پاسخ دهید. همچنین می‌توانید از طریق سیری به پیام‌های دریافتی، تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها پاسخ دهید.

اپل قابلیت جداسازی صدا را به ایرپاد اضافه کرده است تا با حذف صداهای بلند محیط، کیفیت صدای شما را هنگام مکالمه بهبود بخشد. علاوه بر این، قابلیت صدای فراگیر شخصی‌سازی‌شده‌ی جدیدی نیز مخصوص بازی‌ها درنظر گرفته شده است. توسعه‌دهندگان بازی می‌توانند از صدای فراگیر برای ایجاد تجربه‌ی صوتی جذاب‌تر در بازی‌های خود استفاده کنند.

نصب این به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیازمند دستگاهی با سیستم‌عامل iOS 18 است و عرضه‌ی عمومی آن تا پاییز امسال صورت نخواهد گرفت.

نظر شما درباره بروزسانی جدید ایرپاد پرو 2 چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید