اپل مجددا برای استفاده از هوش مصنوعی مولد با OpenAI وارد مذاکره شد!

اپل مجددا برای استفاده از هوش مصنوعی مولد با OpenAI وارد مذاکره شد!

طبق گزارش مارک گرمن از بلومبرگ، اپل دوباره با OpenAI برای استفاده از فناوری آن‌ها جهت تقویت هوش مصنوعی مولد در iOS 18 گفتگو می‌کند.

اپل پیش‌تر در اوایل سال جاری با OpenAI صحبت کرده بود، اما مذاکرات به نتیجه‌ای نرسید. اکنون گفته می‌شود اپل و OpenAI در حال مذاکره در مورد شرایط توافق احتمالی و چگونگی استفاده اپل از قابلیت‌های OpenAI هستند.

علاوه بر OpenAI، اپل همچنان در حال مذاکره با گوگل برای مجوز فناوری هوش مصنوعی Gemini گوگل است. اپل هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است و گورمن اشاره می‌کند که این شرکت ممکن است با هر دو کمپانی OpenAI و گوگل همکاری کند یا سراغ یک ارائه‌دهنده‌ی کاملاً متفاوت برود.

شایعات حاکی از آن است که iOS 18 تمرکز ویژه‌ای روی هوش مصنوعی خواهد داشت و اپل قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی را در سراسر سیستم عامل خود معرفی کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل، در ماه فوریه تأیید کرد که این شرکت قصد دارد در زمینه هوش مصنوعی «پیشرفت‌های چشمگیری» داشته باشد.

تنها کمی بیشتر یک ماه تا نگاه اولیه به ویژگی‌های هوش مصنوعی ای که اپل برنامه‌ریزی کرده است فاصله داریم. سیستم عامل iOS 18 قرار است در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان که در تاریخ ۱۰ ژوئن آغاز می‌شود معرفی شود!

نظر شما درباره استفاده اپل از هوش مصنوعی مولد OpenAI چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید