بتای iPadOS 17.5 نشانگر احتمال وجود منو وضعیت باتری و شمارش چرخه در آیپدهای آینده است

بتای iPadOS 17.5 نشانگر احتمال وجود منو وضعیت باتری و شمارش چرخه در آیپدهای آینده است

بر اساس شواهد کشف شده در نسخه بتای iPadOS 17.5، اپل ممکن است قصد داشته باشد تا منوی وضعیت باتری موجود در آیفون را به مدل‌های آینده‌ی آیپد اضافه کند.

همانطور که توسط استیو موزر و آرون پریس، از مشارکت‌کنندگان MacRumors، کشف شده است، در کد اولین نسخه بتای iPadOS 17.5 که اوایل این هفته برای توسعه دهندگان منتشر شد، چندین اشاره جدید به منوی وضعیت باتری برای آیپد وجود دارد. انتظار می‌رود این منو حداکثر ظرفیت باقی‌مانده باتری آیپد و تعداد چرخه شارژ آن را نشان دهد.

نمونه‌هایی از رشته‌های کد اضافه شده در iPadOS 17.5 بتا:

  • “برای نمایش حداکثر ظرفیت، iPad باید به طور مرتب و بدون اتصال به برق استفاده شود.”
  • “این تعداد دفعاتی است که iPad از ظرفیت باتری شما استفاده کرده است.”
  • “عملکرد باتری iPad طبق انتظار است.”
  • “باتری‌های iPad، مانند تمام باتری‌های قابل شارژ، عمر محدودی دارند و ممکن است در نهایت نیاز به سرویس یا تعویض داشته باشند.”
  • “باتری اصلی برای حفظ ظرفیت X در X چرخه تحت شرایط ایده‌آل طراحی شده است. عملکرد واقعی باتری به عوامل متعددی از جمله نحوه استفاده و شارژ منظم iPad بستگی دارد. گارانتی یک ساله علاوه بر حقوق ارائه شده تحت قوانین محلی مصرف کننده، شامل خدمات پس از فروش برای باتری‌های معیوب نیز می‌شود.”

هیچ منوی قابل مشاهده‌ای برای وضعیت باتری در هیچ یک از مدل‌های موجود iPad در اولین نسخه بتای iPadOS 17.5 وجود ندارد، که ما را به این باور می‌رساند که این منو ممکن است محدود به مدل‌های جدید iPad Pro و iPad Air باشد که شایعه شده در ماه مه عرضه خواهند شد و به احتمال زیاد سایر آیپدهای جدیدی که در آینده عرضه می‌شوند هم از آن بهره‌مند خواهند شد. اپل سال‌هاست که اطلاعات ظرفیت باتری را در آیفون نشان می‌دهد، اما اطلاعات مربوط به تعداد چرخه شارژ در حال حاضر محدود به سری جدید آیفون 15 است.

به احتمال زیاد اپل در ماه مه نسخه نهایی iPadOS 17.5 را برای عموم منتشر خواهد کرد. با توجه به اینکه این یافته‌ای مبتنی بر کد در یک نسخه بتا است، نمی‌توانیم تضمین کنیم که منوی وضعیت باتری به iPad اضافه شود، اما مطمئناً چیزی است که اپل روی آن کار کرده است.

نظر شما درباره بتای iPadOS 17.5 چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید