به‌روزرسانی iOS 17.5.2 برای کاربران آیفون به‌زودی ارائه می‌شود [به‌روزرسانی: لغو شد]

به‌روزرسانی iOS 17.5.2 برای کاربران آیفون به‌زودی ارائه می‌شود [به‌روزرسانی: لغو شد]

به‌روزرسانی ۱۳ جولای ۲۰۲۴: منبع این خبر حالا می‌گوید اپل برنامه‌ی عرضه‌ی به‌روزرسانی iOS 17.5.2 را کنار گذاشته است. متن اصلی در ادامه آمده است.

اپل در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی قریب‌الوقوع iOS 17.5.2 است که با شماره‌ی ساخت ۲۱F101 ارائه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قابلیت‌های جدید این به‌روزرسانی در دست نیست، اما به‌نظر می‌رسد تمرکز اصلی آن بر رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد باشد و ویژگی‌های جدیدی به همراه نداشته باشد.

این اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی توسط یک حساب کاربری شخصی با سابقه‌ی قابل اعتماد به اشتراک گذاشته شده است. این حساب کاربری پیش از این، جزئیاتی درباره‌ی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده‌ی iOS در چندین نوبت به اشتراک گذاشته بود.

اپل به‌روزرسانی iOS 17.5 را در ۱۳ اردیبهشت با قابلیت‌های جدیدی از جمله توزیع وب در اتحادیه‌ی اروپا، به‌روزرسانی‌هایی برای اپلیکیشن News و موارد دیگر منتشر کرد. یک هفته بعد، اپل به‌روزرسانی iOS 17.5.1 را با رفع مشکلی منتشر کرد که باعث می‌شد عکس‌های حذف‌شده به دلیل خرابی پایگاه داده، مجدداً در اپلیکیشن Photos ظاهر شوند.

اپل در حال حاضر نسخه‌های آزمایشی (بتا) iOS 17.6 و همچنین iOS 18 را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود iOS 17.5.2 طی دو هفته‌ی آینده، سپس iOS 17.6 و در نهایت iOS 18 در ماه سپتامبر منتشر شود.

نظر شما درباره لغو شدن آی او اس 17.5.2 چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید