تاریخ رونمایی گلکسی اس 24 سامسونگ مشخص شد + ویدیو

تاریخ معرفی گلکسی اس 24 سامسونگ مشخص شد

در هفته‌ی گذشته، سامسونگ اعلام کرد که رویداد Unpacked 2024 خود را در تاریخ 17 ژانویه یا 27 دی در شهر سن خوزه کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. انتظار می رود که سامسونگ سری گلکسی S24 خود را معرفی کند که به طور مستقیم با سری آیفون 15 اپل رقابت خواهد کرد.

اعلامیه رویداد سامسونگ با عنوان “Galaxy ai” به دوره جدیدی از هوش مصنوعی موبایل اشاره کرده است، بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ دارای قابلیت‌ های هوش مصنوعی بهبود یافته مانند ChatGPT و سایر محصولات هوش مصنوعی خواهند بود. در واقع، سامسونگ ادعا می‌کند که سری جدید گلکسی اس، “تجربه هوشمندانه‌ترین تجربه موبایل تاکنون” را ارائه خواهد داد!

در ادامه بیشتر به مشخصات احتمالی سری 24 اشاره میکنیم و میتونید تیزر مراسم رو مشاهده کنید :

بر اساس شایعات و همچنین تصویر منتشر شده از طرف سامسونگ در مورد گلکسی اس 24 نشان می‌دهند که مدل Ultra شامل یک دوربین با رزولوشن 200 مگاپیکسل با قابلیت هوش مصنوعی خواهد بود که قادر به شناسایی 12 نوع اشیاء و بهبود کیفیت تصویر آنها خواهد بود. همچنین ممکن است از هوش مصنوعی برای ترجمه پیام‌ها به بیش از دوازده زبان در زمان واقعی استفاده شود.

اطلاعات جدید از دوربین گلکسی اس 24 اولترا

انتظار می رود که گلکسی اس 24 اولترا با طراحی تکراری ولی صفحه نمایش تخت با شکل مربعی ‌تر و قابی از جنس تیتانیوم باشد، که طراحی آیفون 15 پرو شباهت دارد. سامسونگ انتظار می‌رود که مدل اس 24 اولترا را با رنگهای مشکی، خاکستری، تیتانیومی همانند آیفون 15 پرو و بنفش ارائه دهد.

شایعات دیگر در مورد مدل Ultra شامل لنز 5x تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی (که یک کاهش نسبت به لنز 10x تله‌فوتو پیشین است) و پشتیبانی از Wi-Fi 7 می‌شوند. مدل‌های S24 و S24 Plus انتظار می‌رود در بیشتر جوانب به مدل‌های S23 شبیه باشند، با این تفاوت که گزینه‌های رنگ جدید و نمایشگرهای 6.7 و 6.2 اینچی جدید خواهند داشت.

رویداد سامسونگ در تاریخ 27 دی برگزار خواهد شد، و مشتریانی که قصد دارند پیش‌خرید کنند می‌توانند یک دستگاه را رزرو کنند.

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا قبل از رونمایی!

نظر شما درباره گلکسی اس 24 سامسونگ چیه؟!

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید