تیک تاک ویژگی اضافه کردن موسیقی به اپل موزیک و اسپاتیفای را در مناطق بیشتری فعال می‌کند

تیک تاک ویژگی اضافه کردن موسیقی به اپل موزیک و اسپاتیفای را در مناطق بیشتری فعال می‌کند

سال گذشته TikTok از ویژگی جدیدی تحت عنوان “Add To Music App” رونمایی کرد. این ویژگی باتوجه به نام خود به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی های استفاده شده در ویدئو های منتشر شده در تیک تاک را در اپل موزیک، اسپاتیفای و یا در آمازون موزیک ذخیره کنند. درحالی که این ویژگی در گذشته تنها در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس کاربران قرار گرفته بود، حالا مشخص شده است که تیک تاک می‌خواهد این ویژگی را به مناطق بیشتری اضافه کند.

تیک تاک ویژگی Add To Music را به کشور های بیشتری اضافه می‌کند

تیک تاک ویژگی Add To Music را به کشور های بیشتری اضافه می‌کند

تا ماه دسامبر این ویژگی در دسترس 19 کشور مختلف قرار گرفته است. برخی از این کشور ها شامل : کانادا، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا است. اما با گسترش این ویژگی شاهد ارائه آن در بیش از 160 کشور شامل اتریش، بلژیک، دانمارک، مصر، لبنان، نیوزلند، نروژ، پاراگوئه، قطر، سوئیس، تایوان، اوکراین و اروگوئه هستیم.

TikTok در وبلاگ خود توضیح داده است که ویژگی جدید Add To Music طراحی شده است تا به کاربران و هوادران این اپلیکیشن کمک کند تا موسیقی های مورد علاقه خود در ویدئو های تیک تاک را پیدا کنند. سپس پس از آن، این موسیقی ها را در پلتفرم های استریم موسیقی مورد علاقه خود ذخیره کنند.

زمانی که کاربران درحال تماشای ویدئو های موجود تیک تاک می‌باشند این اپلیکیشن ویژگی “Add To Music” را به کاربران نمایش می‌دهد. کاربران در زمان دیدن این ویژگی تنها با یک کلیک می‌توانند موسیقی مورد نظر خود را در پلی لیست و کتابخانه مورد علاقه خود ذخیره کنند. به صورت پیش فرض موسقی ذخیره شده در پلی لیست جدید اضافه می‌شود. اما کاربران می‌توانند آنرا در پلی لیست دیگری که قبلا ایجاد کرده اند اضافه کنند.

تیک تاک به صورت رایگان در اپ استور موجود می‌باشد. جهت استفاده از جدید ترین ویژگی آن حتما به شما پیشنهاد می‌شود تا این اپلیکیشن را در اپ استور بروزرسانی کنید.

همچنین جهت اطلاع از لیست کامل 160 کشوری که این ویژگی در آن فعال شده است می‌توانید به پست منتشر شده در وبلاگ تیک تاک مراجعه کنید.

شما از تیک تاک استفاده میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید