حلقه هوشمند اپل جهت رقابت با گلکسی رینگ در دست توسعه است

حلقه هوشمند اپل

براساس گزارش های منتشر شده توسط منابع مختلف اپل نیز درحال ساخت حلقه هوشمند خود است. اپل احتمالا سرعت توسعه این محصول را افزایش داده است! حلقه هوشمند اپل نیز احتمالا مانند گلکسی رینگ سلامتی کاربران را رصد می‌کند.

سال هاست اپل درحال تست حلقه هوشمند خود است و ایده های مختلف را بررسی می‌کند. اما در زمان معرفی سری گلکسی اس 24 سامسونگ مشخص شد که این برند در سال 2024 از حلقه هوشمند خود رونمایی کامل خواهد کرد و آنرا به بازار عرضه خواهد کرد. برهمین اساس باتوجه به پتنت های ثبت شده توسط اپل به نظر می‌رسد همزمان با آمادگی سامسونگ جهت عرضه حلقه هوشمند خود، اپل نیز درحال آماده سازی حلقه‌ هوشمند خود می‌باشد. اما قطعا باتوجه به شعار تیم کوک یعنی “بهترین باش نه اولین” شاهد عرضه این حلقه هوشمند همزمان با گلکسی رینگ نخواهیم بود.

براساس گزارش Electronic Times، اپل در سال های اخیر توجه زیادی به بازار محصولات پوشیدنی داشته است. برهمین اساس اپل متوجه شده است حلقه های هوشمند می‌توانند جایگزین محبوب و کم دردسر تری در مقایسه با ساعت های هوشمند برای کاربران باشند! چرا که از حلقه های هوشمند می‌توان بدون مزاحمت در زمان خواب و به صورت طولانی مدت استفاده کرد.

چیزی که درحال حاضر مشخص است این است که اپل به طور جدی و سخت بدنبال ایده های جدید در زمینه توسعه محصولات پوشیدنی است. برای مثال اپل درخواست ثبت پتنت های زیادی را درباره دستگاه های پوشیدنی هوشمند انگشتی ارائه کرده است.

معرفی گلکسی رینگ در آنپکد 2024

شایعه معرفی حلقه هوشمند اپل درحالی منتشر شده است که احتمالا سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود که در ماه جولای و در نیمه دوم 2024 برگزار خواهد شد از گلکسی رینگ به طور کامل رونمایی خواهد کرد. سامسونگ برای اولین بار و در زمان معرفی سری Galaxy S24 این محصول را تأیید کرد و حالا نزدیک ترین تاریخی که می‌توان انتظار داشت که اطلاعات بیشتری از حلقه هوشمند آن منتشر شود بدون شک مراسم بعدی آنپکد این برند است.

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ انتظار می‌رود در کنار قابلیت اندازه گیری جریان خون، به ویژگی های مانند نوار قلب، نظارت بر خواب و قابلیتی جهت کنترل برخی دستگاه های هوشمند و انجام پرداخت های از راه دور مجهز شود. همچین انتظار می‌رود گلکسی رینگ در سایز های مختلف نیز عرضه شود.

درحال حاضر شرکت Oura Ring در زمینه محصولات مرتبط با حلقه هوشمند پیشرو می‌باشد. حلقه هوشمند این شرکت در ابتدا توسط شرکت سلامتی فنلاندی به بازار عرضه شد. این حلقه هوشمند در زمان عرضه قابلیت نظارت بر خواب، قابلیت اندازه گیری ضربان قلب و نظارت بر فعالیت های ورزشی را داشته است. این حلقه هوشمند در سال 2015 توانایی این را داشته است که اطلاعات سلامتی شما را بوسیله بلوتوث به اپلیکیشن اختصاصی خود ارسال کند. حالا این دستگاه در نسل سوم خود قابلیت اندازه گیری دمای بدن و عادت ماهیانه بانوان را نیز دارد. همچنین دوام باتری این حلقه هوشمند در نسل سوم خود با یکبار شارژ به یک هفته رسیده است.

به نظرتون حلقه جدید اپل چه ویژگی هایی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید