فاش شدن اطلاعات در مورد توسعه “لوازم جانبی هوشمند خانگی” توسط اپل

فاش شدن اطلاعات در مورد توسعه "لوازم جانبی هوشمند خانگی" توسط اپل

کشف کدهایی در بخش پشتیبان اپل توسط وب‌سایت MacRumors، تأیید می‌کند که این شرکت علاوه بر هوم‌پاد و اپل تی‌وی، در حال کار روی یک “لوازم جانبی هوشمند خانگی” است که مدت‌ها درباره‌اش شایعه وجود داشت.

این کدها به دستگاهی با شناسه “HomeAccessory17,1” اشاره می‌کنند که یک دسته‌بندی شناسه جدید است. این نام شباهت‌هایی به شناسه “AudioAccessory” هوم‌پاد دارد.

نکته جالب توجه این است که اعداد “۱۷،۱” در انتهای شناسه نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است از تراشه A18 آینده اپل بهره‌مند شود، تراشه‌ای که قرار است در هر چهار مدل آیفون ۱۶ که در اواخر سال جاری عرضه می‌شوند، به کار رود. با داشتن تراشه A18، این لوازم جانبی هوشمند خانگی، قدرت لازم برای اجرای قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل را خواهد داشت.

کدها همچنین حاکی از آن است که این “لوازم جانبی هوشمند خانگی” نسخه‌ای از نرم‌افزار tvOS را اجرا خواهد کرد، مشابه کاری که در هوم‌پاد انجام می‌شود. اوایل امسال، MacRumors شواهدی از کار اپل روی سیستم‌عامل خانگی (homeOS) پیدا کرد که احتمالا سیستم‌عامل این دستگاه جدید باشد.

به طور مشابه، این کدها به دو مدل معرفی‌نشده‌ی اپل تی‌وی با شناسه‌های AppleTV14,4 و AppleTV14,5 نیز اشاره می‌کنند. شایعات حاکی از آن است که اپل تی‌وی به‌روزرسانی‌شده‌ای ممکن است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

انتظار می‌رود که اپل آیفون‌ها، آیپدها و احتمالا محصولات دیگری را در ماه سپتامبر معرفی کند.

نظر شما درباره لوازم جانبی هوشمند خانگی جدید اپل چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید