مک بوک 20 اینچی با نمایشگر تاشو تقریبا بدون چین خوردگی اپل!

مک بوک 20 اینچی با نمایشگر تاشو تقریبا بدون چین خوردگی اپل!

بر اساس گزارش های منتشر شده، کمپانی LG قصد دارد تولید پنل های نمایشگر برای مک بوک های جدید با قابلیت تا شدن را در اواخر سال 2025 آغاز کند. این نمایشگرها در دو سایز 20.2 اینچ و 18.8 اینچ عرضه خواهند شد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل، اعلام کرده که اپل در تلاش است تا نمایشگر تاشو را “تا حد ممکن بدون چین خوردگی” تولید کند. این امر مستلزم استفاده از قطعات گران قیمت است.

به گفته او، قیمت نهایی این مک بوک مجهز به نمایشگر تاشو ممکن است تقریبا به اندازه هدست واقعیت مجازی Vision Pro اپل برسد که قیمت پایه آن 3499 دلار است. در حال حاضر قیمت پایه مک بوک پرو 16 اینچی 2499 دلار است.

کو تخمین می زند که تعداد تبلت های مک بوک تاشو در سال 2026 از یک میلیون دستگاه فراتر رود، که نشان می دهد عرضه این محصول احتمالا حدود دو سال دیگر انجام شود. همچنین انتظار می رود این دستگاه از تراشه نسل بعدی M5 اپل بهره مند شود که هنوز معرفی نشده است.

کو به همراه راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر، و وبسایت کره ای The Elec، سومین منبعی است که به مک بوک 20 اینچی تاشو اشاره کرده اند. با این حال، تضمینی برای اینکه این دستگاه فراتر از مرحله نمونه اولیه پیشرفت کند، وجود ندارد!

نظر شما درباره مک بوک 20 اینچی با نمایشگر تاشو چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید