همکاری جانی آیو و مدیر عامل OpenAI برای طراحی یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی

همکاری جانی آیو و مدیر عامل OpenAI برای طراحی یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد این دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی در دست است، اما به نظر نمی رسد شبیه یک گوشی هوشمند باشد. سم آلتمن یکی از سرمایه‌گذاران اصلی Humane AI است که یک دستگاه پوشیدنی هوش مصنوعی بدون صفحه نمایش است. بنابراین احتمالاً او محصول مشابهی را با جانی آیو ایجاد خواهد کرد.

اخبار مربوط به مشارکت احتمالی بین جانی آیو و آلتمن اولین بار پاییز گذشته مطرح شد، اما مذاکرات در مراحل اولیه بود و هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده بود. استارتاپ بدون نام جانی آیو و آلتمن در حال حاضر در حال جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران خطرپذیر بزرگ هستند و هدف جانی آیو جمع آوری تا ۱ میلیارد دلار سرمایه است.

شرکت OpenAI ممکن است بخشی از این تجارت را در اختیار داشته باشد و این زوج همچنین با ماسایوشی سون، مدیرعامل SoftBank گفتگو کرده اند. سرمایه‌گذاران بالقوه شامل Thrive Capital، یک سرمایه‌گذار OpenAI، و Emerson Collective، یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سازمان بشردوستانه که توسط لارن پاول جابز تأسیس شده است، هستند.

آیو در سال ۲۰۱۹ سمت خود را به عنوان مدیر ارشد طراحی اپل ترک کرد و در حالی که او پس از آن برای چندین سال از طریق شرکت خود LoveFrom به عنوان مشاور با شرکت کوپرتینو همکاری می کرد، همکاری آیو و اپل در نهایت در سال ۲۰۲۲ به طور کامل متوقف شد.

نظر شما درباره همکاری جانی آیو و مدیر عامل OpenAI چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید