گوشی اپل iPhone 16 Pro ممکن است در دو رنگ جدید عرضه شود

گوشی اپل iPhone 16 Pro ممکن است در دو رنگ جدید عرضه شود

گوشی اپل iPhone 16 Pro ممکن است در دو رنگ جدید عرضه شود

این روز ها بازار شایعات نسل بعدی آیفون ها یعنی سری گوشی iPhone 16 بسیار داغ تر از هر زمان دیگری می باشد. هرروزه شاهد انتشار شایعات و مطالب جدیدی درباره این سری می‌باشیم! حالا یکی از لیکر های دنیای فناوری با نام “Majin Bu” مدعی است که گوشی اپل iPhone 16 Pro میزبان دو رنگ جدید می‌باشد! در ادامه با آلفا لیکز در بررسی دو رنگ جدید ایفون 16 پرو همراه باشید!

براساس اطلاعات دریافتی از این لیکر، دو رنگ جدید iPhone 16 Pro تیتانیوم کویری (Desert Titanium) و تیتانیوم خاکساری (Gray Titanium) می‌باشند. وی با انتشار پستی در اپلیکیشن X (توییتر سابق) مدعی است که رنگ تیتانیوم کویری (Desert Titanium) مشابه رنگ طلایی ای می‌باشد!

این رنگ در iPhone 14 Pro در سال 2022 از آن استفاده شده بود. با این تفاوت که رنگ تیتانیوم کویری (Desert Titanium) آیفون 16 پرو در مقایسه با رنگ طلایی آیفون 14 پرو کمی تیره تر می‌باشد! در سمتی دیگر رنگ تیتانیوم خاکساری (Gray Titanium) آیفون 16 پرو شباهت زیادی به رنگ خاکستری فضایی استفاده شده در iPhone 6 در سال 2014 دارد!

گوشی اپل iPhone 16 Pro ممکن است در دو رنگ جدید عرضه شود

سابقه اپل در رنگ آیفون ها

گوشی آیفون 15 پرو در رنگ‌های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم عادی موجود است و شاهد وجود رنگ طلایی در آیفون 15 پرو نمی‌باشیم. رنگ طلایی در آیفون ها فراز و نشیب زیادی را طی کرده است. این رنگ ابتدا در سال 2013 و در iPhone 5s تا iPhone 8 محصول سال 2017 این شرکت در دسترس بود.

پس از آن در سال 2018 و در گوشی iPhone XS شاهد استفاده از رنگ طلایی رنگ بودیم. پس از آن آخرین بار در سال 2022 و در گوشی iPhone 14 Pro شاهد استفاده از رنگ طلایی بودیم. با تمام این ها استفاده از رنگ طلایی در گوشی اپل iPhone 16 Pro بعید به نظر نمی‌رسد و احتمال عرضه این گوشی در رنگ طلایی وجود دارد!

اپل همیشه در زمان معرفی گوشی های آیفون خود که با پسوند Pro همراه می‌شوند این محصولات را در چهار آپشن رنگی به بازار عرضه می‌کند. این چهار رنگ معمولا شامل رنگ مشکی، سفید و طلایی در کنار رنگ هایی مانند سبز، آبی و بنفش می‌شود.

بر همین اساس می‌توان نتیجه گرفت رنگ های سفید و مشکی تيتانيومی از آیفون 15 پرو به آیفون 16 پرو منتقل می‌شوند. استفاده مجدد از رنگ آبی و تیتانیومی در این گوشی ها باتوجه به سابقه اپل چندان منطقی نیست! بنابراین احتمالا این دو رنگ با تیتانیوم کویری (Desert Titanium) و تیتانیوم خاکساری (Gray Titanium) که شباهت زیادی به رنگ تیتانیومی آیفون 15 پرو دارد جایگزین می‌شوند.

تقریبا این ها اولین شایعات درباره آپشن های رنگی iPhone 16 Pro می‌باشد. همچنین Majin Bu سابقه درخشانی در زمینه افشای اطلاعات مختلف در رابطه با برنامه های اپل را داشته است! با این حال همچنان باید منتظر ماند، چرا که با نزدیک شدن به زمان معرفی سری iPhone 16 اطلاعات دقیق تر و بیشتری از این سری منتشر خواهد شد.

به نظرتون تجربه ویژن پرو چه حسی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید