آیپد او اس 18 بتا 2 شامل فروشگاه‌های برنامه‌های کاربردی جایگزین و سایر تغییرات اتحادیه اروپا می‌شود

آیپد او اس 18 بتا 2 شامل فروشگاه‌های برنامه‌های کاربردی جایگزین و سایر تغییرات اتحادیه اروپا می‌شود

اپل امروز اعلام کرد که دومین نسخه بتا از آیپد او اس 18، فروشگاه‌های برنامه‌های کاربردی جایگزین و سایر تغییرات مرتبط با برنامه را برای آیپد در اتحادیه اروپا گسترش می‌دهد.

اپل برای انطباق با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا، این تغییرات را برای اولین بار در اوایل سال جاری روی آیفون در اتحادیه اروپا با iOS 17.4 معرفی کرد. گسترش این تغییرات به آیپد در اتحادیه اروپا، تقریباً دو ماه پس از اعلام کمیسیون اروپا مبنی بر اینکه آیپد او اس نیز بر اساس این قوانین جدید یک پلتفرم نگهبان در نظر گرفته می‌شود، صورت می‌گیرد.

سایر تغییرات شامل گزینه‌های پرداخت جایگزین در اپ استور، صفحه‌ی انتخاب پیش‌فرض مرورگر وب در سافاری، امکان استفاده‌ی مرورگرهای وب از موتورهای وب غیر از وب‌ کیت اپل در آیفون و آیپد و موارد دیگر می‌شود. شرایط موجود اپل، از جمله کارمزد فناوری هسته برای فروشگاه‌های برنامه‌های کاربردی جایگزین، به آیپد نیز اضافه می شود.

آیپد او اس 18 در حال حاضر برای توسعه‌دهندگان در مرحله‌ی بتا قرار دارد و نسخه‌ی بتای عمومی آن در ماه جولای ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر به‌طور گسترده منتشر شود.

نظر شما درباره بتای دوم آیپد او اس 18 چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید