اپلیکیشن ChatGPT برای مک اکنون برای همه کاربران در دسترس است

اپلیکیشن ChatGPT برای مک اکنون برای همه کاربران در دسترس است

شرکت OpenAI امروز اعلام کرد که اپلیکیشن ChatGPT برای مک اکنون برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن اولین بار در اواسط ماه می عرضه شد، اما دسترسی اولیه‌ی آن تاکنون محدود به مشترکین سرویس پلاس ChatGPT بود.

OpenAI می‌گوید هدف از ارائه‌ی اپلیکیشن ChatGPT برای مک، سهولت دسترسی کاربران به این ابزار و امکان طرح سوال درباره‌ی ایمیل‌ها، اسکرین‌شات‌ها، وب‌سایت‌ها و محتوای موجود روی مک است. با نصب اپلیکیشن ChatGPT، برای برقراری ارتباط با این ابزار و پرسیدن سوال کافی‌ست کلیدهای Option + Space را به طور همزمان فشار دهید.

این اپلیکیشن دارای قابلیت‌هایی نظیر «حالت گفتار» (Voice Mode) برای مکالمه‌ی صوتی با ChatGPT، ویژگی جستجو برای مرور مکالمات گذشته و موارد دیگر است. با انتشار گسترده‌تر این نرم‌افزار، دیگر نیازی به هیچ‌گونه اشتراک برای استفاده از ChatGPT بر روی مک نیست. OpenAI جدیدترین نسخه‌ی ChatGPT با نام GPT-4o را به صورت رایگان، اما با محدودیت تعداد درخواست‌ها در اختیار کاربران قرار داده است.

اپل با OpenAI همکاری کرده است تا قابلیت ChatGPT را در iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia ادغام کند. دستیار صوتی داخلی اپل، سیری، می‌تواند با اجازه کاربر، درخواست‌های پیچیده را به ChatGPT منتقل کند و سپس پاسخ را به کاربر منتقل نماید.

نظر شما درباره اپلیکیشن ChatGPT برای مک چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید