خط تولید آیفون 16 موجی از بهبودهای دوربین را ارائه می‌کند

طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد رویدادی برای معرفی مدل‌های آیفون 16، نسل بعدی مدل‌های اپل واچ و ایرپادز جدید در روز سه‌شنبه، 10 سپتامبر برگزار کند.

پس از رونمایی در 10 سپتامبر، این دستگاه‌ها در روز جمعه، 20 سپتامبر عرضه خواهند شد. با این جدول زمانی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نرم‌افزارهای جدید مانند iOS 18 و macOS Sequoia چند روز قبل از عرضه سخت‌افزار در 20 سپتامبر منتشر شوند.

اپل هنوز تاریخ رسمی برای رویداد سپتامبر خود اعلام نکرده است و گورمن به جای آن به منابع آشنا با برنامه‌های اپل استناد می‌کند. انتظار می‌رود اپل هفته آینده دعوتنامه‌های رسانه‌ای را ارسال کند.

مدل‌های آیفون 16 دارای تراشه‌های قدرتمندتر A18 خواهند بود که با Apple Intelligence کار می‌کنند و انتظار می‌رود کل خط تولید آیفون 16 از به‌روزرسانی جدید iOS 18 پشتیبانی کند. اپل قصد دارد نمایشگر آیفون 16 پرو و پرو مکس را کمی بزرگ‌تر کند و هر چهار مدل یک دکمه جدید Capture برای گرفتن عکس دریافت خواهند کرد.

مدل‌های استاندارد آیفون 16 برای اولین بار دکمه Action را خواهند پذیرفت و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی بهبود یافته در خط تولید آیفون 16 پرو در حال آمدن است.

در مورد مدل‌های اپل واچ، ما انتظار داریم اپل واچ سری 10، نسخه جدید اپل واچ SE و اپل واچ اولترا تازه شده را ببینیم. تغییراتی در طراحی برای اپل واچ استاندارد در حال انجام است و اپل قصد دارد طراحی باریک‌تر و نمایشگرهای بزرگ‌تر را معرفی کند.

AirPods 4 نیز در حال آمدن است و اپل قصد دارد برای اولین بار دو مدل را معرفی کند. مدل پایین‌تر شبیه به AirPods فعلی خواهد بود، در حالی که نسخه بالاتر شامل Active Noise Cancellation خواهد بود.

نظرتون درباره سری آیفون 16 چیه؟

جدیدترین مطالب

در آلفا لیکز ثبت نام کنید

برای دسترسی به تمام امکانات و بخش های سایت “عضو آلفا لیکز” بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید