اپل، ChatGPT را به صورت عمیق با iOS 18 ادغام می‌کند

اپل، ChatGPT را به صورت عمیق با iOS 18 ادغام می‌کند

هوش اپل هسته‌ی اصلی ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد در iOS 18 است، اما اپل همچنین به کاربران اجازه می‌دهد با حساب کاربری OpenAI خود وارد شوند و از مدل‌های ChatGPT نیز استفاده کنند.

پس از اتصال، کاربران می‌توانند ChatGPT را به عنوان مدل خود برای استفاده در داخل سیری و همچنین به عنوان بخشی از ابزارهای جدید نوشتن هوشمند و سایر ویژگی‌های موجود در iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia انتخاب کنند.

ادغام ChatGPT قابلیت‌های رایگان «هوش اپل» که در سیستم‌عامل تعبیه شده است را گسترش می‌دهد. برای مثال، اگر سوالی از سیری بپرسید که نتواند به آن پاسخ دهد، سیری می‌تواند به جای آن به ChatGPT منتقل کند تا به پرسش شما پاسخ دهد.

کاربران می‌توانند از سهمیه‌های رایگان برای استفاده از ChatGPT بهره‌مند شوند یا برای استفاده از مزایای ChatGPT Plus خود، اشتراک‌های پولی خود را متصل کنند.

اپل اشاره کرد که در حال کار بر روی مشارکت با سایر سازندگان مدل‌های هوش مصنوعی است تا در آینده به کاربران گزینه‌های بیشتری ارائه دهد. بنابراین، اگرچه ChatGPT متعلق به OpenAI تنها گزینه برای شروع خواهد بود، می‌توانید انتظار داشته باشید که مدل‌های Google Gemini و سایر مدل‌ها در آینده ارائه شوند.

نظر شما درباره ادغام چت جی پی تی در iOS 18 چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید