با این حرکت ساده آیفون، چندین مورد را سریعتر انتخاب کنید

با این حرکت ساده آیفون، چندین مورد را سریعتر انتخاب کنید

آیفون شما دارای قابلیت‌های چند لمسی و حرکتی مختلف است که می‌تواند نحوه تعامل شما با برنامه‌ها را بهبود بخشد. برخی از آنها، مانند نیشگون گرفتن و بزرگنمایی، به اندازه‌ای شناخته شده هستند که ماهیت دوم به حساب می‌آیند، اما برخی دیگر مانند موردی که قصد توضیح آن را داریم، کمتر آشکار هستند.

کشیدن با دو انگشت برای انتخاب موارد اگر برنامه‌هایی دارید که عادت دارید روی تک تک موارد موجود در لیست ضربه بزنید تا آن‌ها را انتخاب کنید. برای مثال ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی ایمیل! زمان آن فرا رسیده است که کارایی را افزایش دهید و این روش سریع‌تر را در آغوش بگیرید.

این ویژگی حرکتی به شما امکان می‌دهد به راحتی چندین مورد را در برنامه‌هایی مانند مخاطبین، ایمیل، پیام‌ها، یادداشت‌های صوتی، یادداشت‌ها و در واقع هر برنامه اپل که لیست‌های مختلفی را نشان می‌دهد، انتخاب (یا انتخاب آن‌ها را لغو) کنید. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

  • برنامه‌ای را که در آن انتخاب چند مورد پشتیبانی می‌شود، باز کنید. با دو انگشت به طور همزمان روی صفحه ضربه زده و نگه دارید. در حالی که هر دو انگشت خود را روی صفحه نگه می‌دارید، آن‌ها را به سمت پایین (یا بالا) بکشید تا چندین مورد را انتخاب کنید. با کشیدن، موارد برای نشان دادن انتخاب شدن برجسته می شوند.

    پس از انتخاب موارد مورد نظر، می‌توانید اقداماتی مانند جابه‌جایی، حذف یا سازماندهی آن‌ها را انجام دهید.

    این تمام چیزی است که برای آن وجود دارد. این ویژگی ساده اما قدرتمند، گردش کار شما را ساده می کند و در هنگام مدیریت چندین مورد، در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند.

از این ترفند جذاب استفاده کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید