با ترک‌پد مخفی آیفون، ویرایش متن را سرعت ببخشید

با ترک‌پد مخفی آیفون، ویرایش متن را سرعت ببخشید

حرکت و ویرایش متن در آیفون شما گاهی اوقات، به ویژه هنگام تلاش برای قرار دادن دقیق نشانگر، می‌تواند دست و پا گیر باشد. خوشبختانه، اپل یک ویژگی مخفی را در صفحه‌کلید مجازی ادغام کرده است که می‌تواند این کار را بسیار آسان‌تر کند. در اینجا نحوه استفاده از این ابزار قدرتمند برای ساده‌سازی ویرایش متن یعنی ترک پد مخفی آیفون برای شما آمده است.

 دفعه بعدی که در حال نوشتن متن کمی طولانی‌تر هستید و نیاز به بازگشت و تغییر چیزی دارید، به سادگی روی نوار فاصله فشار دهید و نگه دارید، صفحه‌کلید روی صفحه به یک ترک‌پد تبدیل می‌شود که می‌توانید از آن برای کنترل نشانگر استفاده کنید. این کار به شما امکان می‌دهد به سرعت در متن خود حرکت کنید و نشانگر را به راحتی به هر نقطه دلخواه منتقل کنید.

اما این همه ی ماجرا نیست. اگر در این حالت با انگشت دیگری روی ترک‌پد مخفی آیفون ضربه بزنید، می‌توانید بخش‌هایی از متن را نیز انتخاب کنید. این عملکرد دوگانه باعث می‌شود ویرایش و تنظیم متن در آیفون شما به امری ساده تبدیل شود. دفعه بعد که پیامی تایپ می‌کنید یا یادداشت برمی‌دارید، آن را امتحان کنید.

اگر به دنبال کاهش زمان انجام کارهای خاص روی آیفون خود هستید، راه‌حلی در سیستم‌عامل موبایل اپل وجود دارد که به سادگی پنهان شده است!

آیا از ترک‌پد مخفی آیفون استفاده کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید